my boyfriend moved in with me at 18

  Peržiūros 1,144,145

Haley Pham

Prieš metus

Thanks Fabletics for sponsoring this video! Get 2 pairs of Fabletics leggings for $24: www.fabletics.com/haleypham
~G I R L Y P O P A P P A R E L~
www.haleypham.net/apparel
no more long distance for us! thank. god. long distance sucks booty so I empathize if you are currently in a long distance relationship.
Keep up with me here :)
SUBSCRIBE: bit.ly/haleyphamsub
INSTAGRAM: haleypham
TWITTER: hakeypham
SNAPCHAT: Haleydancet
If you are a company that wants to work with me, email me: haley@select.co
FAQs
How old are you?
18
What camera do you use?
Canon 80D
What editor do you use?
Final cut pro x
Jumpin Boogie Woogie by Audionautix is licensed under a Creative Commons Attribution license (creativecommons.org/licenses/by/4.0/)
Artist: audionautix.com/
comment: "frick LDR" if you're reading this

Komentarai
Laureen Mwangi
Laureen Mwangi Prieš 29 dienų
And you consider yourself a Christian 🤣🤣🤣. What a joke!
Nathan Renthlei
Nathan Renthlei Prieš mėn
At our place,a good pair of leggings cost less than 2 dollar
Aidan Jimenez
Aidan Jimenez Prieš 2 mėnesius
Frick LDR
Sharon Albertson
Sharon Albertson Prieš 2 mėnesius
My favorite part is her timeline because NOTHING happened in that order AT ALL. Spock, house, engaged in a year, :)
malia moore
malia moore Prieš 2 mėnesius
Lol I live with my boyfriend and his parents and I am 18.
add a line
add a line Prieš 3 mėnesius
wait haleys 5'1?
Keira Hall
Keira Hall Prieš 4 mėnesius
Who’s here when they are engaged and have Spock in 2020!!
That Hoe
That Hoe Prieš 4 mėnesius
Spawk
Ella McMillan
Ella McMillan Prieš 4 mėnesius
Well you did get married;) ;;;)
Alexa Child
Alexa Child Prieš 4 mėnesius
Now they are getting married 😍😍
Kaylee Silva
Kaylee Silva Prieš 5 mėnesių
i’m here after you guys have bought ur hse and gotten engaged and it’s cute how u said everything that’s happening in the future and it’s almost all happened 🥺🥺
Royaal Moon
Royaal Moon Prieš 5 mėnesių
Ok but who is mad there not posting wedding 👰 update
Carissa D
Carissa D Prieš 5 mėnesių
I wish my long distance was this easy 😂 I finally get to move in with my guy in April... after being together for 6 yrs
Kianna Epp
Kianna Epp Prieš 5 mėnesių
I like that her timeline went a year before she thought and in a very different way.
Taylor Holmes
Taylor Holmes Prieš 5 mėnesių
Watching this now, they have Spock, a house and about to get married! Are you serious????? 😮
Kinsilly
Kinsilly Prieš 5 mėnesių
Ryan your boyfriend is cute
Jubilee_17
Jubilee_17 Prieš 6 mėnesių
“We won’t get a dog before the house...” #Spock
Victoria Akorabirungi
Victoria Akorabirungi Prieš 6 mėnesių
Spock
McKenna Williams
McKenna Williams Prieš 6 mėnesių
How did they meet? I want to know!!
Rena Machida
Rena Machida Prieš 6 mėnesių
who's watching in 2020 when they're now married... and have a dog and a house together
Bruce Tham
Bruce Tham Prieš 6 mėnesių
Who watching after they’re married
skeis
skeis Prieš 6 mėnesių
...
Bruce Tham
Bruce Tham Prieš 6 mėnesių
Bruh you dumb your not happy fuck you
skeis
skeis Prieš 6 mėnesių
No hate btw
skeis
skeis Prieš 6 mėnesių
THIS ANNOYING, EVERY VIDEO WITH BOTH THEM I SEE: aFtEr ThEy’Re MaRrIeD They are just engaged Eeeeeee
Isabel Geraghty
Isabel Geraghty Prieš 6 mėnesių
kermit is(n't) gross love you
Alex Mercer
Alex Mercer Prieš 6 mėnesių
They HAVE to watch this video back, they are freaking getting married, have spock, have a house together, I mean WOW
Tiffany Chang
Tiffany Chang Prieš 6 mėnesių
watching this after the proposal haha soooo cute
Sarah Cochrane
Sarah Cochrane Prieš 6 mėnesių
frick LDR
Zara Peters
Zara Peters Prieš 6 mėnesių
And now it’s 2020 and they are engaged eeleldkfjjwkdlelowksd i love them
Paityn Garlington
Paityn Garlington Prieš 6 mėnesių
“in about 2 years he’s gonna propose” nope lol just one year past haley get it right
mikayla rasnick
mikayla rasnick Prieš 6 mėnesių
7:24 :( lmao theyre engaged now but dang haley was trying to play hard to get lolll 8:18 aaaand enter spock hehe
•dog •
•dog • Prieš 6 mėnesių
Well look at them now they have their own house a dog and are married
rachel b
rachel b Prieš 6 mėnesių
This is how many people are here after the engagement 🔻
Nikoleta Nikolova
Nikoleta Nikolova Prieš 6 mėnesių
10:45 oh the foreshadowing
Sean W
Sean W Prieš 6 mėnesių
Last 3 came before the first ones tho 🤔😂
Megan O’Neill
Megan O’Neill Prieš 6 mėnesių
it’s crazy watching this now a little over a year later and they just got engaged and they live in a big house together🥺💗i’m so happy
isabella Laupper
isabella Laupper Prieš 6 mėnesių
Little did she know he would propose in a year🥺
Rihab Abchi
Rihab Abchi Prieš 6 mėnesių
Omg I'm rewatching this more than a year later and when she jokingly said "in like two years he'll propose... " HE PROPOSED TODAY GIRLLLL I'M SO HAPPY 😭😭💜💜💜
Karli Brooker
Karli Brooker Prieš 6 mėnesių
More like my fiance moves in with me😁
Rebecca Balshaw
Rebecca Balshaw Prieš 6 mėnesių
i loved this video thanks for making my day
Lyracat
Lyracat Prieš 6 mėnesių
Wait they just said they wouldn’t get a dog before they buy a house.......laughs in Spock
Jia Chung
Jia Chung Prieš 6 mėnesių
the way he looks at her
Chica Fish
Chica Fish Prieš 6 mėnesių
But now they have Spock and a house 👍
Anna Robot
Anna Robot Prieš 6 mėnesių
them: are we gonna get a dog? them now: SpOcKy WoCkY
Alicia Lee
Alicia Lee Prieš 7 mėnesių
says they won't get a dog before their house: and now they have Spock lolll
Dawn Holmes
Dawn Holmes Prieš 7 mėnesių
"Not rush into things" They bought a house together...
Stella Carlson
Stella Carlson Prieš 7 mėnesių
haley was doing tik tok trends before she even knew it at 13:35
Dresha802
Dresha802 Prieš 7 mėnesių
Lmao guess what? 3.5 years🤮😭😂
Nour Abbas
Nour Abbas Prieš 7 mėnesių
And making things *ryan and Haley stare at eachother while thinking BABIES*
Nour Abbas
Nour Abbas Prieš 7 mėnesių
Omggg I didn’t know y’all did long distance!!! I’m doing long distance with my boo too! I love seeing this ❤️❤️❤️
Ben Schramm
Ben Schramm Prieš 7 mėnesių
kermit is gross
ryan peoples
ryan peoples Prieš 7 mėnesių
it’s crazy how a year later they aren’t married, have a dog, and a big big house! plans change 😂😂
Kyzu II
Kyzu II Prieš 8 mėnesių
0:05 I thought it said 'my boyfriend is moving on'
AA - 07DC 752251 Tomken Road MS
AA - 07DC 752251 Tomken Road MS Prieš 8 mėnesių
I'm watching this when they live in a big house together and a roommate and have a dog.
Hay gando44
Hay gando44 Prieš 8 mėnesių
Bro u didn’t answer 2 questions I kinda wanted to hear the kid names
s y d
s y d Prieš 8 mėnesių
Their plan changes a lot cuz they said that in two years they will get married, then they will get a house, then a puppy but they actually get Spock, then a mansion, and they haven’t gotten engaged
GianlucaLTE
GianlucaLTE Prieš 9 mėnesių
frick LDR
Zifuentez
Zifuentez Prieš 9 mėnesių
3:49 b r u h
Caleb Chiarelli
Caleb Chiarelli Prieš 9 mėnesių
9:39 killed me
Sudhiksha Pinisetti
Sudhiksha Pinisetti Prieš 9 mėnesių
5:27 I think I died a little they are so cute omg
Bella Klein
Bella Klein Prieš 10 mėnesių
Frick LDR The leggings look so good
Alexander
Alexander Prieš 10 mėnesių
I am just wonder, do you play on the bass?
Ivanna Asf
Ivanna Asf Prieš 10 mėnesių
I can smell the burps from here
Grace Nicolson
Grace Nicolson Prieš 10 mėnesių
kermit is gross
Desiree Walker
Desiree Walker Prieš 11 mėnesių
Kermit is gross
Desiree Walker
Desiree Walker Prieš 11 mėnesių
frick LDR
Littytitty Vlogs
Littytitty Vlogs Prieš 11 mėnesių
she said she was asian, this was so helpful because for a rlly long time i have been so confused about her race cause i was like she’s like white but like she looks asian so like what is she???? but now i know
Asia Pham
Asia Pham Prieš 11 mėnesių
Ryan: tHuMb PlEaSe
Asia Pham
Asia Pham Prieš 11 mėnesių
Girly pops: Are you getting a dog? Haley and Ryan: No Spock: *AM I A JOKE TO YOU?* Also Girly pops: Are you getting a house? Also Haley and Ryan: Nope not ready. Haley and Ryan in November: *WELLLLLLL*
Jasmin Dominguez
Jasmin Dominguez Prieš metus
damn i haven’t watched her since she was dating sam 😭
Mich! :D
Mich! :D Prieš metus
They are so cute together ♥️
Ishrat _
Ishrat _ Prieš metus
well they have the big big house now! even if it isn’t in the order they wanted they are so lucky and they deserve it!
JonYeeter Tots
JonYeeter Tots Prieš metus
even tho im a boy am i a girly pop
Whiskersz
Whiskersz Prieš metus
My sister got married at seventeen and now she's twenty-eight and she's still with her husband so honestly doesn't matter when you get married as long as you love them
jenna salmon
jenna salmon Prieš metus
They should make a Q&A now, with the same questions as these, and then show the two different answers, and how they have changed and matured Btw, love you and your videos, Haley ❤️❤️
jenna salmon
jenna salmon Prieš metus
Haley said that she thinks trey will get a house before they get a dog, but I guess not 😂
aed thekidd
aed thekidd Prieš metus
And now they’re living together... they almost broke up..? What
Holly Robak
Holly Robak Prieš metus
3:50 anyone else noticed they repeated the clip?
Sydney armstrong
Sydney armstrong Prieš metus
frick LDR
I V
I V Prieš metus
Look at u now u have a dog and a house proud of yall
Aaliyah Robles
Aaliyah Robles Prieš metus
"I don't think we'll get a dog before a house?" "No" *Spock has entered chat*
J
J Prieš metus
Sooooooo boring this is just the worst content
Edgar Perez
Edgar Perez Prieš 6 mėnesių
This is just cringe.
Edgar Perez
Edgar Perez Prieš 6 mėnesių
Exactly.
Yesica1993
Yesica1993 Prieš metus
Didn't you once post a Bible study video? And now living with boyfriend and parading it like it's nothing? Wow.
LPS_Angel _Daschund
LPS_Angel _Daschund Prieš 10 mėnesių
Yesica1993 lol she’s not breaking any rules
cweezyyy something
cweezyyy something Prieš metus
Jeez, I hope this lasts🙁
Xew DiBenedetto
Xew DiBenedetto Prieš metus
My favorite couple :)
Angelasmangela !
Angelasmangela ! Prieš metus
Me and my boyfriend have been in a long distance relationship (I live in Cali and he lives in Colorado) for a year and a few months and in total we’ve been together for almost 4 years. It’s really tough because we probably won’t move in with each other for another 2 years because of college. Hmmm should I do a video on it??
Coffee Callie
Coffee Callie Prieš metus
Haley: do you think we'll get a dog before we get a house? Ryan: no, we're bad at rushing into things.... SPOCK: Wut about me my mudder and fadder??😂
Coffee Callie
Coffee Callie Prieš metus
@vera suomi 😂😂
vera suomi
vera suomi Prieš metus
I came here for this comment😂😂
Chloe Maddison
Chloe Maddison Prieš metus
You know when you Are a virgin till marriage, is it ok to like mutually masturbate together?? Or oral sex?? Is that what virgins do??? I have know idea! Can someone tell plz💗
Alaura Julian
Alaura Julian Prieš metus
Haley and ryan : we aint having a dog before a house Me : that what they thoughttttt....😂
Beef Lasagna
Beef Lasagna Prieš metus
The way Ryan looks at you when you talk! It’s so beautiful 😍
Izumi Flynn
Izumi Flynn Prieš metus
u guys have spock now! and looking for HOUSE! im looking through old vidz hi!
Sophia Brown
Sophia Brown Prieš metus
“I don’t think we’ll get a dog before a house” ... 🧐
marra531
marra531 Prieš metus
LOL @ 8:13 :P
KRAGLE
KRAGLE Prieš metus
kermit is gross
Kimm Mac
Kimm Mac Prieš metus
00:20 i shouldnt be laughing this hard at Ryan
So•I'm•Holly
So•I'm•Holly Prieš metus
frick LDR
1000sister
1000sister Prieš metus
She looks like Haley from American dad like if agree
Sydney Lucas
Sydney Lucas Prieš metus
lol I'm 4'11 stop flexing
Donald trump’s Golden toilet
Donald trump’s Golden toilet Prieš metus
Kermit is gross
A Dawg
A Dawg Prieš metus
Frick Ldr 5 months later 😂
bwlbo
bwlbo Prieš metus
I come for Ryan
Allison Tredwell
Allison Tredwell Prieš metus
petition for ryan to get a vlog channel
Laurena
Laurena Prieš metus
also I love you guys I'm subed to all 5 of your channels and have all notifications turned ♡
Laurena
Laurena Prieš metus
"kermit is gross"
HOUSE SHOPPING AT 18 YEARS OLD...
45:16
The Traphamily
Peržiūros 2,4mln
Вопрос ребром - Сергей Бурунов
42:39
FIRST ROAD TRIP WITH MY GIRLFRIEND
29:10
Ryan Trahan
Peržiūros 1,2mln
how youtube got me kicked out in high school
33:01
I SWAPPED LIVES WITH MY GIRLFRIEND FOR 24 HOURS
16:35
outfits & hairstyles I've been wearing lately
08:48
Haley Pham
Peržiūros 29tūkst.
Instagram Teaches Virgins About "Love"
14:44
Ryan Trahan
Peržiūros 1,6mln
Ex-Dancer Tries Ballet For 1st Time in a Year
16:00
Вопрос ребром - Сергей Бурунов
42:39
KAIP VEIKIA ŠIS TIKTOK FILTRAS?
8:03
PildykLT
Peržiūros 25tūkst.
TAIGI NESMIRDA
2:17
Emilis Jokūbas
Peržiūros 55tūkst.
GERIAUSIŲ INSTAGRAM SKETCHŲ RINKINYS 2
10:17